Tweede editie Unseen goed bezocht én verkocht

Ondanks de aanhoudende crisis en het niet bepaald kunstvriendelijke klimaat die Nederland in hun greep houden, was ook de tweede editie van de fotobeurs Unseen AmySpadacini_UnseenPhotoFairPhoto Fair een succes. Er was veel lof voor de sfeer en de kwaliteit van het aangeboden werk, en het bezoekersaantal lag met ruim 24.000 weer zo’n tien procent hoger dan vorig jaar. Over de verkopen had men evenmin te klagen, en ook leuk is dat Unseen op Facebook inmiddels mag bogen op 18.500 fans.

Foto: Amy Spadacini   

Lees ook:2014 rampjaar voor (foto)journalisten
Lees ook:Flickr alweer op z’n retour?
Lees ook:Veel aanloop én lof voor Unseen 2014
Lees ook:Hoogtepunten van Unseen
Lees ook:Vivian Maier grote trekpleister Foam

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.