Instagallery in teken van Beauty of Advertising

De succesvolle Instagallery krijgt een vervolg. De eerste editie van dit platform voor getalenteerde Instagrammers stond in het teken van de kleur blauw. Nu komt er een vervolg, met ditmaal als thema The Beauty of Advertising. Meedoen kan tot en met 17 februari met de hashtags #TheBeautyOfAdvertising en #IGHgoesAdvertising. Check wel of je account op openbaar staat. Behalve op Instagram zal een selectie van de inzendingen ook op het kantoor van de organisator in hartje Amsterdam zijn te zien. Klik op ‘t logo voor meer informatie.

Lees ook:Eerste Nederlandse Instagallery opent deuren
Lees ook:Rihanna mag niet topless op Instagram
Lees ook:Instagram waarschuwt Madonna nog één keer
Lees ook:BredaPhoto presenteert: mixing / Memory and desire
Lees ook:Hyperlapse: time-lapsefotografie met je iPhone

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.