Nikon D90: gidsje voor onderweg

Technische toelichtingen in een heldere taal en praktische tips en trucs van een professionele fotograaf, die put uit zijn jarenlange ervaring. De Foto Pocket Nikon D90 is de ideale aanvulling op de handleiding van uw camera. De auteur put uit zijn jarenlange ervaring als professionele fotograaf en geeft u een hoop waardevolle en praktische tips mee zodat u de beste opnames leert maken met uw toestel. De technische toelichtingen zijn volledig op maat van de gebruiker geschreven. Dankzij de checklisten en voorbeeldafbeeldingen raakt u vertrouwd met de belangrijkste parameters, waaronder de belichtingstijd, optimale belichtingstijd en de ISO-gevoeligheid. Dit boekje heeft een compact en handig formaat. De plastic beschermkaft zorgt voor extra bescherming tijdens uw vele excursies. De Foto Pocket past trouwens makkelijk in uw tas! Uit de inhoud: • Het Nikon D90 cameramenu • Essentiële opnameparameters en camera-opties • RAW Digitale Workflow: stap voor stap • De witbalans manueel fijnstellen • Beeldruis reduceren dankzij de optimale ISO-instellingen • Hoe een flits optimaal gebruiken • Nuttige toebehoren voor uw camera • …en veel meer! Doelgroep: Deze pocket is ideaal voor iedereen die meer wil halen uit de Nikon D90 en tijdens uitstappen nog snel iets opzoeken of nakijken wil.

Auteur: Klaus Kindermann
Reeks: DIGITALE FOTOGRAFIE
Pagina’s: 128 – Volledig in kleur
Adviesprijs: € 14,95
Verpakking: Book 128×200
ISBN/EAN: 978-90-456-4638-1

Lees ook:Nikon D90: de betere handleiding
Lees ook:Foto Pocket Canon EOS 50D
Lees ook:[Boek] Foto Pockets: de handleiding uitgelegd
Lees ook:Prachtig instructieboek voor Canon 50D
Lees ook:Boek over beter ‘Dieren fotograferen’